Audyty SEO

Na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych składa się wiele czynników oraz działań, które należy wykonać. Kluczowe jest jednak dokładne poznanie aktualnej sytuacji i sprawdzenie mocnych oraz słabych stron witryny. Każda kampania zaczyna się od audytu SEO strony, który można traktować również jako osobną usługę. Jak wygląda ten etap, jaka jest cena za audyt SEO oraz jak go wykonać, aby stanowił dobrą podstawę dla poprawy widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania? Zapytaj! Jeżeli nie potrzebujesz dodatkowych informacji i szukasz konkretnego produktu, zamów profesjonalny audyt SEO, dodaj wybraną opcję do koszyka i skorzystaj z naszego wsparcia!

Wyświetlanie wszystkich wyników: 7

Dlaczego audyt SEO jest potrzebny?


Dobrze wykonany audyt SEO (audyt pozycjonowania), pozwala poznać szczegółową sytuację danej witryny na wielu polach. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, trzeba zadbać o szereg elementów, takich jak zoptymalizowana treść z odpowiednią liczbą słów kluczowych, prawidłowe funkcjonowanie strony www pod względem technicznym, szybkie ładowanie witryny oraz optymalne ułożenie poszczególnych elementów.

Analiza strony internetowej może więc stanowić wartość samą w sobie - zapewni informacje zarówno odnośnie do pozycjonowania strony, jak i jej stanu technicznego czy wygody dla użytkownika.

Jeżeli planujesz dalsze działania z zakresu poprawy pozycji wśród wyników wyszukiwania Google, porządny audyt to doskonały materiał oraz swego rodzaju instrukcja dla specjalisty SEO, dbającego o widoczność strony. Znając wszystkie słabe i mocne punkty, można wdrożyć skuteczną strategię poprawy kluczowych aspektów zarówno dla Google, jak i użytkowników.

Jak wykonać audyt SEO?


Audytowanie strony internetowej pod kątem SEO to nic innego, jak analiza poszczególnych elementów strony, pod kątem najlepszych praktyk pozycjonowania. Co zawiera w sobie? W przypadku naszej usługi w swoim działaniu bierzemy pod uwagę elementy, takie jak:

Sprawdzenie treści na stronie, zwłaszcza pod kątem ich długości, stopnia dopasowania do fraz kluczowych oraz ewentualnej duplikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Należy do tego również dodać wykrywanie podstron posiadających tzw. thin content, czyli niewielką ilość lub całkowity brak tekstu.

Zbadanie wszystkich istotnych składników technicznej optymalizacji, w tym wskazanie błędów, prędkości ładowania się witryny, potrzeby wdrożenia danych strukturalnych, stworzenia kluczowych przekierowań, wskazanie nieprzyjaznych adresów url i znacznie więcej.

Kwestie związane z czytelnością i wygodą użytkowania. Zalicza się do tego architektura witryny, optymalny układ strony głównej, prawidłowe zagnieżdżenie kategorii i podkategorii, a także ewentualne wskazanie brakujących podstron, których dodanie pozwoli uzupełnić luki w zapełnieniu tematycznym oraz dodać nowe miejsca, które mogą przyciągnąć ruch.

Analiza profilu linków przychodzących na stronę internetową oraz wskazanie słabych punktów w tym zakresie. Link building to jeden z ważniejszych elementów dobrego SEO.

Audyt SEO strony internetowej - dla kogo?


Pozycjonowanie oraz związany z tym audyt stron www to działania, które tak naprawdę mogą być korzystne dla każdego rodzaju działalności internetowej. W szczególności audyty wykonuje się w przypadku:

  • sklepu internetowego,
  • strony ofertowej,
  • witryny czysto informacyjnej, stanowiącej wizytówkę firmy,
  • portalu tematycznego, opartego o treść,
  • strony ogłoszeniowej.

Każdy z tych typów posiada odmienną specyfikę, jednak celem nadal jest znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe oraz przyciągnięcie większej grupy użytkowników. Dlatego dla różnych typów witryn wykonanie profesjonalnego audytu pozycjonowania wydaje się sensowne.

Co dalej?


Audyt strony www to oczywiście usługa, która może być wykonana niezależnie od całej kampanii SEO, jednak po jednym kroku, zawsze warto wykonać kolejne. Jeżeli nie jesteś przekonany co do kondycji Twojej witryny i chcesz upewnić się o stanie jej przystosowania do wymagań algorytmów Google, zamów audyt SEO strony, który rozwieje Twoje wątpliwości.

Jaki jest koszt wykonania audytu SEO? Cena, w przypadku naszej usługi, podana jest powyżej i jest to ostateczna kwota, jaką poniesiesz na profesjonalną usługę. Darmowy audyt SEO, choć oferowany przez niektóre firmy, może być zwyczajnie małoużyteczny. Aby strona internetowa została dobrze przeanalizowana, należy poświęcić na to sporo czasu i wykonać szereg niezbędnych działań, wymagających umiejętności i doświadczenia. Profesjonalizm jest tutaj kluczowy. Nadzwyczaj tanie (ale i nadzwyczaj drogie) oferty audytu powinny budzić pewne podejrzenie.

Zamów profesjonalny audyt SEO


Jeżeli dążysz do jak najlepszej optymalizacji strony i zadbaniu o jej widoczność w wyszukiwarce Google, skorzystaj z naszej oferty audytów SEO. Oferujemy fachową usługę w rozsądnej cenie. Podczas wykonywania audytu dbamy o zbadanie wszystkich niezbędne kroki, tak aby przekazać pełną informację o stanie witryny.

Co ważne, skorzystanie z naszej oferty jest niezwykle proste. Wystarczy, że dodasz produkt do koszyka, opłacisz zamówienie, a my weźmiemy się do działania. Zapraszamy do wyboru interesującej opcji, a w razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu!

Wyświetlanie wszystkich wyników: 7