Katalogi SEO

Zapraszamy do wyboru dodawania stron do katalogów SEO, zwiększania ich popularności i pozyskiwania przy okazji wartościowych linków przychodzących w naszym sklepie SEO. Wystarczy dodać produkt do koszyka i cieszyć się efektami. Katalogowanie stron to nadal działanie, które jest przydatne w dywersyfikowaniu profilu linkowego.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 6

Wyświetlanie wszystkich wyników: 6

Czy warto korzystać z katalogów stron?


Katalogi stron www, choć kojarzą się z początkiem tak dwutysięcznych, nadal mają się bardzo dobrze. Do tego stanowią wartościowe źródło pozyskiwania linków przychodzących. Odpowiednio dobrane strony internetowe, gromadzące dane o witrynach firmowych lub jakichkolwiek innych mogą być pomocne w poprawie pozycji Twojej domeny w wynikach wyszukiwania Google i nie tylko. Dlaczego tak się dzieje? Wszystko sprowadza się do istoty link buildingu oraz sposobu oceny stron www przez Google.

Link building w procesie promocji witryny


Link building to jedna z podstawowych strategii pozycjonowania stron internetowych, często utożsamiana z off-site SEO. Jest ona istotna dlatego, że wykorzystuje naturalną chęć robotów Google do dostarczania użytkownikom wartościowej treści. Chodzi o to, aby umożliwiać jak najszerszy dostęp do swojej strony internetowej, dzięki umieszczaniu linków w katalogach stron www, na forach, we wpisach blogowych, komentarzach i w innych miejscach w sieci. Idealna sytuacja jest wtedy, gdy dodatkowo sami użytkownicy chcą rozpowszechniać konkretne treści zawarte na stronie firmowej.

Ogólna zasada jest taka, że im większa liczba odnośników prowadzących do danej strony z wartościowych (!) źródeł, tym lepiej. Dzieje się tak dlatego, że obecność odsyłaczy na wielu wysokiej jakości stronach to sygnał dla Google, że linkowana witryna również musi prezentować się z dobrej strony. Jak to wszystko ma się do katalogowania stron internetowych?

Dlaczego warto umieszczać linki w katalogach stron www?

Katalogi to witryny internetowe, które umożliwiają różnym firmom czy właścicielom stron www tworzenie własnych wpisów reklamujących swoje usługi, popularyzujących markę czy zwyczajnie promujących domenę. Działają zarówno pod kątem pozycjonowania (o czym była mowa wcześniej), jak i promowania własnej działalności wśród użytkowników. Część odbiorców poszukuje informacji o interesujących usługach właśnie w katalogach stron www.

Co bardzo ważne, dodawanie stron do katalogów wiąże się z pewnymi zasadami, na które trzeba zwrócić uwagę.

  1. Domeny, na których umieszczane są linki zewnętrzne, muszą posiadać wysoki autorytet (bierzemy pod uwagę wskaźniki takie, jak Trust Flow, Domain Rating czy Domain Authority) i same w sobie posiadać wysoką wartość w oczach Google.
  2. Najlepiej wybierać moderowane i kontrolowane katalogi, które nie dopuszczają do powstawania spamu i dbają o wysoką jakość zamieszczanych wpisów.
  3. Katalogi stron www powinny być tematycznie dopasowane do prowadzonej działalności. Istnieją oczywiście katalogi ogólne, ale często mamy do czynienia z branżowymi witrynami, które dają jeszcze więcej, ponieważ trafiają do sprecyzowanej grupy odbiorców.
  4. Katalogowanie stron (czy dodawanie stron do katalogów) powinno być przeplatane innymi działaniami lub linkami innego rodzaju, chyba że chodzi o jednorazowy pakiet (jak w przypadku naszego produktu). Nie można zwyczajnie przesadzić z zamieszczeniem odnośników na wielu podobnych stronach w jednym czasie, bo może to być negatywny sygnał dla Google.
  5. Warto również sprawdzić, czy katalogi stron www umożliwiają poprawne zamieszczenie odnośników z atrybutem dofollow (umożliwiającym robotom wyszukiwarek śledzenie nowego wątku – podążanie za linkiem), które mają największą wartość i czy jest to usługa bezpłatna, czy jednak trzeba będzie ponieść dodatkowe koszty.

Korzyści dla Twojej firmy z dodawania strony do katalogów


Chcesz wiedzieć, jakie konkretnie korzyści wiążą się z katalogowaniem stron? Pierwsza kwestia to poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przekłada się na większą liczbę użytkowników na stronie, a pośrednio na sprzedaż produktów czy usług. Z drugiej strony, szeroka obecność Twojej witryny w różnych miejscach w sieci sama w sobie zwiększa prawdopodobieństwo, że trafią na nią nowe osoby. Warto więc zainteresować się dodawaniem stron do katalogów, ale również innymi formami link buildingu czy marketingu szeptanego.

Wybierz naszą ofertę katalogowania stron internetowych!


Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Zapewniamy:

  • profesjonalne działanie poparte doświadczeniem w branży,
  • jasną umowę – płacisz tylko za to, co zamawiasz i co dostajesz,
  • atrakcyjną cenę, w porównaniu do ofert abonamentowych,
  • szybki czas realizacji,
  • wsparcie oraz raporty z wykonywanych działań.

Wybierz interesujący Cię pakiet, dodaj go do koszyka i dokonaj płatności. To wszystko, co musisz zrobić! My zajmiemy się katalogowaniem strony oraz poprawą jej popularności w oczach Google.

Postaw na efektywną formę promocji i wybierz naszą ofertę dodawania strony do katalogów internetowych. Jeżeli masz pytania, pisz śmiało! Chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości.